środa, 4 grudnia 2013

Szydełkowe buciki:)

Jak sama nazwa bloga wskazuje, mam zamiar przedstawić Wam moje szydełkowe robótki w postaci bucików, póki co mam na koncie 6 wykończonych par i dwie na których się zatrzymałam.
Dodałam już kilka wpisów, związanych z moimi obserwacjami na temat szydełka, włóczek i cen tych rzeczy.
Na dzień dzisiejszy nie mam niestety dostępu do aparatu, a zdjęcia z telefonu czy tabletu nie oddają uroku bucików :(. Sama niecierpliwię się, kiedy wrócę do domu i dorwę aparat. Myślę, że to już za kilka dni. Wtedy pokażę Wam moje malutkie cudeńka :)
Niektórzy zamiast spróbować zrobić samemu wolą kupić wyroby dla maluszków. Ja mam jeszcze na kupowanie czas, ale i tak wolę nauczyć się i robić sama, w takie rzeczy wkłada się więcej miłości, takie małe prezenciki od serca. Jak już moje maluszki (plany jeszcze ich nie obejmują:() będą duże zamierzam im pokazać jak to kochająca już z wyprzedzeniem mama z niecierpliwością na nie czekała. <3<3

Ceny bucików są całkiem niskie, od średnio 13 zł w górę. Przyznam szczerze, że na allegro widziałam ostatnio nawet za 3 zł! Tyle kosztuje sama włóczka zużyta na buciki. Chociaż akurat pod względem wyglądu nie były jakoś wyjątkowo zachwycające. Mimo wszystko, jak ktoś lubi takie drobiazgi, uważam, że warto. Może na nóżce wyglądałyby lepiej.

Pokazałam moje buciki mamie, ciociom i kilku koleżankom. Mama za bardzo nie komentuje (może boi się, że szykuje się na dziecko :D), jednak reszta jest pod wrażeniem. Dostałam już 3 zamówienia, które staną się prezentami pod choinkę dla niemowląt (chociaż to bardziej prezent dla świeżo upieczonych mam). I dwa na większe kapciuchy.
Moją ambicją jest robić też szaliczki i czapeczki, kocyki też byłyby fajne :). Jak tylko znajdę więcej czasu, kiedy zrobię już zamówione buciki to na pewno spróbuję czegoś nowego. Może mi się uda.
Teraz czeka mnie jeszcze nauka :/ a już za kilka dni relaks z szydełkiem w ręce :) -czyli to co robić ostatnimi czasy kocham najbardziej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz