wtorek, 3 grudnia 2013

Moje początki :)

Od niedawna jestem wielką fanką robienia na szydełku. Postanowiłam, więc założyć bloga, żeby móc pokazać swoje pomysły.
Zaczęło się od oglądania szydełkowych robótek w internecie, zakochałam się w maluśkich szydełkowych bucikach. Czyż nie są urocze? :) I tak podjęłam odważną decyzję, że spróbuję takie zrobić. Przyznam szczerze, że początki były trudne, nawet bardzo. Najgorsze jest czytanie wzorów, czego zresztą do tej pory nie potrafię. Moje buciki powstają wyłącznie przy pomocy wyobraźni i rąk, ewentualnie zdjęcia na którym się wzoruje :) . 
Kobietki robiące na szydełku od X czasu mogłyby się zastanawiać jak tak można? A można! I jestem tego żywym dowodem. Może nie są to tak cudowne wytwory jak tych bardziej zaawansowanych koleżanek, ale w każdy szczegół wkładam odrobinę serca i przyznam, że buciki się podobają. 
Spróbuję podpowiedzieć co zrobić, żeby robić na szydełku, skąd się uczyć, z czym zaczynać. Nie będą to profesjonalne rady, ale moje obserwacje. 
Mam nadzieję, że uda mi się zachęcić innych do robienia na szydełku :) to wdzięczna pasja.. i wciągająca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz