wtorek, 3 grudnia 2013

Pierwsze sploty

Skoro już wiemy z czym najlepiej zacząć, możemy robić łańcuszek :). 
Podpowiem gdzie znaleźć najprostsze instrukcje, ponieważ wiem, że wcale nie jest łatwo na takie trafić.
Nie każdy potrafi tłumaczyć, a niektórzy robią w filmikach sploty tak szybko, że nie widać jak nabierać nitkę.

Niedawno znalazłam bardzo ciekawego bloga, gdzie umieszczone są filmiki. Proste i przejrzyste moim zdaniem. Sami spójrzcie:

Oczka łańcuszka:
Źródło:Maranta - łańcuszek

Łańcuszek podwójny:

Źródło:Maranta - łańcuszek

Słupek pojedynczy :

Źródło:Maranta - słupki


Na blogu Maranty jest wiele filmików przedstawiających sploty. Ja właśnie z nich się uczyłam :). Ponadto do każdego splotu są zdjęcia na których widać co, po czym następuje, a do zdjęć opisy.
Maranta musiała mieć wyjątkową cierpliwość skoro stworzyła tyle filmików i instrukcji, szczerze ją za to podziwiam. 

Ponadto jestem wdzięczna, że dzięki jej filmikom mogłam zrobić postępy :)
Polecam jej bloga:
Maranciaki

I wszystkie jej filmiki na YOU TUBE, które znaleźć możecie pod hasłem: Maranta i szydełko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz