czwartek, 2 stycznia 2014

Włóczki

Oto włóczki, które ostatnio wypróbowałam: 
Elysee Laine do szydełka 3,5mm

Robiłam z niej czapeczki i buciki i przyznam, że wyglądają ładnie. Nie mechacą się póki co.
Ponadto jest dosyć tania. Sprzedawana w motkach 50g, ja kupowałam po 4zł. W pasmanterii internetowej:  Twojapasmanteria.pl są po 3,3zł za motek. To niewiele moim zdaniem.



Kolejna włóczka, Mimoza jest podobna do Elysee Laine, ale sprzedawana w motkach 100g. Ja kupowałam za 8zł za motek. W internecie nie sprawdzałam.




Z powodu mojego lenistwa, a także żeby oszczędzić sobie czasu i oczu kupiłam taką oto włóczkę: 



Dokupiłam szydełko 5mm i stwierdzam, że się w niej zakochałam :) praca idzie szybko, więc chętnie robi się dalej i więcej. Z jednego motka zrobiłam niemowlęcy sweterek, kosztowała 8 zł za motek 100g. Na allegro można kupić już za 6.69zł.


Poza tym warto testować inne włóczki, szukać promocji w internecie. Zachęcam do obejrzenia promocji na Nitkamotek.pl. Sama zrobiłam tam spore zakupy i czekam z niecierpliwością na przesyłkę. Za taką cenę nie kupimy takich włóczek chyba nigdzie :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz