niedziela, 12 stycznia 2014

T-shirt yarn

T-shirt yarn odkryłam dziś oglądając jak prawie co dzień nowe inspiracje na stronach i blogach. Fajny materiał, ale gdzie kupić?
Otóż nie kupić! Zrobić samemu :) 
To dosyć proste, wystarczy mieć koszulkę, która nie ma po bokach szwów.
Odcinamy pod pachami tę dolną część i mamy taką tubę. Odcinamy także ten dolny szew. I zaczynamy w którymś miejscu nacięcie. Tniemy długi, w miarę równy pasek, bo równego się raczej nie da :) i tak naokoło, aż do końca materiału. Materiał trzeba obracać, ale ja położyłam bokiem taboret i naciągnęłam materiał na nóżki. Obracało się samo bez kombinowania. Sznurek trzeba naciągnąć żeby krawędzie zwinęły się do środka. Tylko nie mocno! Niektóre materiały się rwą.

Reszty materiału nie wyrzucamy, można użyć do naszyjników czy też bransoletek :).
A tak wygląda moja "włóczka":





Warto zrobić :). Można cieńszą czy grubszą, w zależności od tego co chcemy z niej zrobić.

1 komentarz:

  1. Ha! Kto by pomyslal, koniecznie musze cos takiego zrobic !! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń