wtorek, 21 stycznia 2014

Sandałki dziewczęce

Witam :)! Co by przestoju za długo na blogu nie było, trzeba coś dodać. Nic nowego nie zrobiłam, ale przypomniało mi się, że przecież dwóch par bucików nie pokazałam. Dziś tylko jedne, bo drugich nie widać na zdjęciach, a aparat w moim telefonie to totalne DNO. Kiedyś zainwestuje w cyfrówkę, ale na razie nie jest mi, aż tak niezbędna. 

Sandałki z jeansowej włóczki LISA (RED HEART BABY) i czarna CZTERDZIESTKA. 





Chyba nie są najgorsze dla niemowlęcia na lato :).

5 komentarzy:

  1. Jakie perelki slodziutkie,sliczne sa . Dlugo zajmuje zrobic takie buciki? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zależy od wprawy :) Pani już nie takie rzeczy robiła, więc podejrzewam że dla Pani to niecała godzinka, tym bardziej, że umie Pani czytać wzory. Dla mnie to zależy ile razy się pomylę i pruję :D, najlepsza jest włóczka do szydełka 3,5 albo trochę grubsza. Wtedy idzie szybciuśko. Mi więcej czasu zajmuje ozdabianie i łączenie części niż samo robienie na szydełku.Przy kolejnych spojrzę na zegarek ile mi to zajmie, bo tak szczerze to raczej nie sprawdzałam.
    Również pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze kiedys sprobowac, w szczegolnosci wtedy kiedy rodzi sie jakis bobas to bezinteresownie mozna podarowac takie buciki. Sa takie slodziutkie i piekne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już obdarowałam koleżanki, które przekazały drobiazgi mamusiom maluszków. Polecam czapeczki, bo robi się zdecydowanie lepiej, cały czas w kółko i tylko opuszcza się oczka, albo dorabia, zależy z której strony się zaczyna. I nie trzeba pamiętać gdzie ile i jakich oczek, ani martwić się, że podeszwy wyszły nierówne.
      Myślę, że to nawet fajna pamiątka takie maluśkie buciki. Ja z dzieciństwa nie mam takich rzeczy, ale już obiecałam sobie, że moje dzieci będą miały kuferki skarbów :). Żeby miały co pokazać swoim dzieciom.

      Usuń
  4. Kuferki fajna sprawa, widze ze jestes bardzo sentymentalna tak samo jak ja. Nie wiem czy masz hobby robienia scrapbookingu. Bardzo fajna sprawa gdzie mozna bardzo fajnie ulokowac swoje wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń