poniedziałek, 10 marca 2014

Mój pierwszy szalik na drutach

Nie byłam tu już ponad miesiąc.. Nie wiem kiedy to zleciało, tyle miałam na głowie. Nie miałam czasu robić na szydełku, a nawet jeśli miałam to dopadała mnie "niemoc twórcza". Brałam co chwile inne włóczki i zaczynałam coś innego, bo tak na prawdę nie wiedziałam co chcę dokładnie zrobić i jak.. Skończyło się tym, że nie zrobiłam przez miesiąc prawie nic.
Nauczyłam się za to dzięki mamie robić na drutach, godzinka nerwów, kombinowania i prucia, a potem już poszło ładnie :). Jestem z siebie dumna! 
Druty 6mm, włóczka TANGO(Madame Tricote) granatowa.
A oto efekt mojej pracy ;) :



Szalik zrobiony jest z dwóch motków i ma 130cm długości, zastanawiam się czy nie jest za krótki, ale wydaje mi się, że na męski chyba starczy? A czy wygląda na męski?





5 komentarzy:

  1. Na meski w zupelnosci wystarczy moim zdaniem, a szalik wyszedl Ci przepieknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam szalik to tam jak każdy szalik, ale włóczką jestem zachwycona :) Tak ślicznie błyszczy, że już myślę, co mogę z takiej zrobić..

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalik rewelacyjny :-) Jak na niego patrzę to coraz bardziej chcę nauczyć się robić na drutach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie takie trudne :) najgorsze początki, a potem już z górki.
      Z pewnością znajdzie Pani w internecie jakiś prosty opis od czego zacząć.
      Szczególnie, że można na drutach zrobić inne ciekawe rzeczy, torebki itp.:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń