niedziela, 16 marca 2014

Liebster Blog Award

Jako, że zostałam nominowana na blogu Szymki nieładnie byłoby odmówić. Mój mały problem jest taki, że niewiele osób ogląda mojego bloga i nie wiem czy ktokolwiek odpowie na moje nominacje.. ale spróbuję :) 

Zabawa ma na celu poznanie nowych blogów i ich autorów poprzez odpowiedź na pytania osoby nas nominującej oraz zadaniu swoich pytań kolejnym przez nas nominowanym.

Moje odpowiedzi na pytania Szymki:
1. Opisz idealną miłość.
Czy istnieje w ogóle taka? Wydaje mi się, że każdy inaczej na to patrzy.. W każdym razie dla mnie idealna miłość to miłość wzajemna, bezinteresowna i niezmienna. Kiedy wiesz, że bezgranicznie możesz ufać drugiej osobie, zawsze możesz na nią liczyć i nigdy Cię nie zawiedzie. Kiedy jednocześnie ta osoba nie oczekuje od Ciebie nic poza wzajemnością uczucia. I z pewnością nie jest to miłość bezproblemowa, ale taka, że z każdym problemem umiemy sobie razem poradzić.

2. Jaka wartość w życiu jest dla Ciebie najważniejsza i dlaczego?
Chyba właśnie miłość, bo wydaje mi się, że bez niej jest nam ciężej funkcjonować. Człowiek od samego  początku żył przynajmniej w parach, by zawsze mieć jakieś wsparcie. Niektórzy mogą powiedzieć, że przyjaźń, ale przyjaźń jest też częścią miłości. 
O ile piękniejsze jest życie, gdy budzimy się rano i widzimy obok drugą połówkę? Wiemy, że mamy dla kogo wstać i dla kogo żyć. Wracając z pracy mamy z kim się dzielić swoim szczęściem czy też troskami, wiemy też, że jesteśmy potrzebni. 
Nie tylko miłość do drugiej połówki, ale też do dzieci czy rodziców jest ważna.. Jest powodem naszego "chcenia", dążenia do celu, rozwijania się.
I  myślę, że jest też głównym powodem szczęścia na świecie, bo czymże jest człowiek bez miłości? Moim zdaniem, taki człowiek choćby mający wszystko, bez miłości nigdy nie będzie w pełni szczęśliwy.

3. Jakie jest wasze idealne miejsce na ziemi?
Hmm.. ciężko powiedzieć. Póki co jeszcze nie mam takiego miejsca. Na pewno będzie nim te w którym kiedyś założę rodzinę i w którym zamieszkam na stałe. 
Chyba, że chodzi o takie wymarzone miejsce, te które mi się podoba? 
Wówczas powiedziałabym, że u nas w Polsce, w górach lub nad morzem. Takie klimatyczne miejsca, oczywiście biorąc pod uwagę jakieś małe wioski. 

4. Jakie jest Twoje ulubione danie i dlaczego? 
Z pewnością zupa pomidorowa z ryżem, takie wspomnienie z dzieciństwa :).
A ostatnio także spaghetti ze szpinakiem, ale dlaczego? Pojęcia nie mam..

5. Gdybyście dostali magiczną różdżkę, co byście wyczarowali?
Hmm.. dla siebie ogromną stertę kolorowych włóczek :). Chyba bym oszalała ze szczęścia!
Dla ukochanego wymarzone auto, niech i on się pocieszy..
Na pewno pomyślałabym o rodzicach, bo aż żal patrzeć jak za tak małe pieniądze się zaharowują, chciałabym żeby mieli więcej czasu na to co ich cieszy.
I chciałabym żeby wszystkie dzieci, które żyją w domach dziecka, czy innych ośrodkach znalazły dom. Miejsce gdzie będą chciane i kochane.
I oczywiście pamiętam zawsze o tych naszych "bezbronnych" przyjaciołach... aby każde zwierzątko miało swoje miejsce na ziemi, gdzie nie będzie bite, głodzone i gdzie nikt nie będzie się nad nim znęcał. To chyba najbardziej mnie boli, to jak ludzie często traktują zwierzęta. 

Trochę się rozpisałam, ale to chyba dlatego, że są to dla mnie tematy na dłuższą rozmowę. Jestem osobą, która chciałaby dużo zmienić, niestety to nie jest takie proste :(. 

Ale przejdźmy dalej..
Moje pytania to:
1. Twoje hobby i od czego się to zaczęło?
2. Twoje największe marzenie.
3. Co sprawia Ci największą radość?
4. Co zmieniłabyś/zmieniłbyś gdybyś mogła/mógł w dzisiejszym świecie?
5. Czy jest coś czym chciałabyś/chciałbyś się z nami podzielić (Mam na myśli, Twoją opinię, radę jakieś spostrzeżenie, wydaje mi się, że dla każdego jakiś temat odgrywa w życiu większą rolę. Ja dla przykładu chciałabym poruszyć temat znieczulicy ludzi na krzywdę słabszych i bezbronnych.)?

Nominuję:
Panią Joannę z bloga: http://po-kims-to-mam.blogspot.com/
Panią Ewę z bloga: http://latajacedruciki.blogspot.com/
Panią Mandziulę z bloga: http://mandziulka.blogspot.com/
 i zapraszam do odpowiedzi samą Szymkę, jeśli tylko ma ochotę :) chętnie dowiem się czegoś więcej. 

Mam nadzieję, że moje nominacje, chociaż ich niewiele zostaną potraktowane poważnie, ponieważ ciekawa jestem tych odpowiedzi.

Pozdrawiam gorąco!

10 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo i gratuluję ! - Odpowiadam
    1, Oczywiście druty i czytanie - zaczęło się od podglądania i prób robienia . czyli jestem samoukiem
    2Mały domek na wsi
    3, Widzieć radość dziecka - super wrażenie i nie ważne małe czy duże dziecko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za odpowiedzi :)
      W pierwszej odpowiedzi zamieniłabym tylko druty na szydełko, a reszta dokładnie tak samo!
      Mały domek na wsi to fajne marzenie, szczególnie dla tych kreatywnych. Z pewnością miło posiedzieć przed domem z drucikami, szydełkiem czy książką słysząc jedynie śpiew ptaków czy szum drzew.
      A radość dziecka to póki co ujmuje mnie głównie u niemowląt, chyba dlatego, że sama chciałabym już być mamą. Z pewnością jak już nią zostanę spojrzę na to tak jak Pani :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Po odpowiedziac widac, ze jestes bardzo kochaniutka i ciepla osoba.Pieknie odpowiedzialas na pytania i co do milosci mam takie samo myslenie bo odpowiedzialas praktycznie tak samo ja :) I bardzo chetnie odpowiem na Twoje pytanka
    1. Moich hobby jest wiele, ale przystane przy prostym tworzeniu czego kolwiek, a wzielo sie to totalnie znikad, po prostu chyba mam taka dusze kreatywna od dziecka, ze zawsze lubilam cos kombinowac, przerabiac i malowac z miloscia do natury i otoczenia.
    2.Moje marzenie jest takie bysmy wszyscy byli w raju w nastepnej podrozy naszego zycia.
    3.Najwieksza radosc sprawia usmiech mojego meza <3
    4.Chcialabym zmienic postawe niektorych ludzi, by w koncu usuneli nienawisc do blizniego a zrodzili bezinteresowna milosc do wszystkich bez wzgledu na wszytslko.
    5.Na ostatnie pytanie mozna by sie doszczednie rozpisac, ja natomiast odpowiem krotko, niech wszyscy w koncu zaczna sie milowac i radowac wzajemnie, wtedy nie byloby podzialow, a kazdy chetnie by pomagal sobie nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że jesteś bardzo wrażliwą osobą :) zresztą zauważyłam to już wcześniej. Nie wiem czemu, ale najbardziej podoba mi się odpowiedź na 3 pytanie. Musisz bardzo kochać męża, co jest godne podziwu, bo w dzisiejszych czasach mam wrażenie, że każdy marzy o miłości, ogląda te tandetne romansidła, a potem próbuje to naśladować w życiu co jest moim zdaniem niedorzeczne. Chyba dlatego właśnie nie oglądam takich filmów żeby nie mieszać sobie w głowie :). Zamiast doceniać co się ma, ludzie chcą więcej i więcej, a nie ma człowieka idealnego. Jest tylko taki który może być idealny dla nas po zaakceptowaniu wszystkich jego wad. Wiesz czego Wam zazdroszczę? Że macie tak jakby wspólne hobby, oboje lubicie coś robić :). Chociaż i ja nie mam źle, bo może i mój kochany do kreatywnych nie należy, ale doceniam, że chociaż udaje, że się zachwyca tym co zrobię ja :D.
    Co do raju, (rozumiem, że to po śmierci) to ładnie to ujęłaś. Ja chciałabym żebyśmy tam spotkali wszystkich naszych bliskich.
    A co do ostatniej odpowiedzi to popieram. Świat bez zawiści i podziałów byłby o wiele lepszy. Szkoda, że nie możemy tego zmienić..

    Dziękuję za odpowiedzi i jak zawsze pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozgryzlas mnie troszke ;) Milosc do mojego meza jest rzeczywiscie nieskonczenie ogromna, gdyz dla mnie moj maz jest dla mnie wszystkim, jest dla mnie perelka ktora nie moge stracic. Rozumiem Ciebie co do tandetnych romansidel, niestety i one pojawiaja sie na co dzien, gdzie wiele ludzi pokazuje wszystko na pokaz by pokazac kto ma wiecej, kto ma lepiej, a kto lepiej zarazbia, kto ma lepszy telefon, zenada, dlatego tez nie posiadam ani ja ani maz facebooka, mam tylko g+ z racji tego bloga. Mamy z reszta widze bardzo podobne myslenie ;) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja facebooka mam, bo korzystam z niego jako źródło informacji na studiach, co odwołane, jakieś notatki itp.. ewentualnie oglądam strony związane z szydełkowaniem itp. ale nie bawię się już dawno w dodawanie zdjęć, daty urodzin mam ukryte, bo uważam, że to sztuczne jak prawie obcy mi ludzie składają życzenia, bo coś wyskoczyło.. Prawda jest taka, że jak takie powiadomienie nie wyskoczy to mało kto pamięta. Pieniędzmi nie ma co się chwalić, bo zawartość portfela nie jest wyznacznikiem mądrości, ani inteligencji ( z moim kochanym kiedyś postanowiliśmy, że jak zamieszkamy razem nikt nie będzie znał naszej sytuacji finansowej, bo wydaje mi się, że tak jest najlepiej, a każdy powinien pilnować swojego portfela).
      A telefon.. hmm. ja już chyba jestem stara:) moi rówieśnicy bawią się smartfonami, bo dla nich to takie fajne, a ja biorę smartfona do ręki i nie widzę w nim nic szczególnego.. Wystarczy mi mój stary rupieć, do którego już się przywiązałam.
      Jedyne co jest moją małą słabością to tablet.. ale tylko ze względu na to, że kocham czytać książki, a w nim mam swoją małą podręczną biblioteczkę. Wolałabym czytać normalne książki nie elektroniczne, ale z racji tego, że się przemieszczam tak jest mi wygodniej.
      Również pozdrawiam i życzę spokojnej nocy :)

      Usuń
  5. Melduję się i ja :) Odpowiedziałam na Twoje pytania :) są na moim blogu. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. witam, bardzo dziękuję za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło, ale niestety z racji ciągłego braku czasu nie biorę udziału w takich zabawach... ostatnio nawet zaniedbałam swojego bloga.
    jeszcze raz dziękuję i przepraszam:)
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) nie ma sprawy, wiem jak to jest jak czasu nie starcza na wszystko. Mimo wszystko dziękuję! :)

      Usuń